۲۰ بهمن ۱۳۸۷، ۱۸:۵۶

17 روستای گلستان برق دار شدند

17 روستای گلستان برق دار شدند

گرگان - خبرگزاری مهر: همزمان با گرامیداشت دهه فجر عملیات برقرسانی به 17 روستای بدون برق استان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، کرم رضایی مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان عصر یکشنبه در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های توزیع برق استان درعلی آباد کتول افزود: برای برقرسانی به این روستاها 62 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اظهار داشت: اجرای طرح کاهش تلفات شبکه های توزیع در شهرستان گنبد با اعتباری حدود چهار میلیارد ریال، طرح کاهش تلفات شبکه های توزیع در گرگان با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال و احداث خطوط رینگ در سطح استان با اعتباری در حدود 9 میلیارد ریال ا زدیگر طرحهای اجرا شده در این ایام است.

رضایی همچنین از اختصاص 10 میلیارد ریال از مجموع 55 میلیارد ریال اعتبار اصلاح و بهینه شبکه های توزیع برق استان برای بهینه سازی شبکه های فرسوده 48 روستای شهرستان آق قلا اخبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان بیان داشت: این اقدام در راستای افزایش آمادگی برای مواجهه با فصل تابستان و ایجاد زمینه بهره مندی هر چه بیشتر مشترکین برق استان از برق مطمئن و پایدار صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، عملیات اجرایی ساختمان جدید اداری امور توزیع برق شهرستان علی آباد کتول در مساحتی به وسعت 800 متر مربع و با هزینه ای بالغ بر پنج میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

استان گلستان 438 هزار مشترک برق دارد.

کد خبر 831306

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha